Persbericht Welzijn Rijswijk

Welzijnsbeurs

Rijswijk - Zaterdag 15 juni is er een Welzijnsbeurs in Wijkcentrum Het Oude Raadhuis aan Laan Hofrust 4. U kunt tussen 11.00 en 15.00 uur genieten van een dag vol informatie, leuke workshops en gezelligheid. Laat u informeren over vakanties, uitjes, activiteiten en de diverse diensten van Welzijn Rijswijk.

Het Vrijwilligerscentrum is aanwezig om te vertellen over alle vrijwilligersvacatures in Rijswijk en u kunt luisteren en kijken naar de spetterende optredens van de Everlite for Hawaiians Band en het Rijswijks Jeugd Theater Vocals koor. Heeft u vragen over uw computer, tablet, E-reader of smartphone? Het DigiCafé wilt u hier graag mee helpen. U kunt ook zelf aan de slag met workshops als 'Maak je eigen mini-ecosysteem', workshops linedance en Yoga en 'Dikke Dames schilderen'

Inschrijven is voor de workshops verplicht. Bel 070-757 92 00 of mail seniorenadviseur@welzijn-rijswijk.nl. De toegang is gratis, voor de workshops betaalt u een kleine bijdrage van mac €5,-.

Meer berichten